Saturday, May 23, 2009

ALOQ STAQ TRIP..

2 hari yg pnuh membosankan..gila sungguh letrik xda...so..pas jumaat..ptg tu..aku nekad nk lari!.. aku gak tahan dong!.. aku tepon paan (kawn baek aku)..dy kta roger..aku pun pa g..soh taki hntaq p stesyen p aloq staq..hehehe..b4 tu..mintak izin si dia lu..kang mrah lak..ngan 'restu'nya aku pn berangkat la ke aloq staq ngan bangganya (macamla aku xpnh mai alq stq)..

Dlm bas bosan siot..dy pn xmsg..sibuk tlg mak..xpela..aku phm..pe aku nk wt ek.. dh la bas lembab mcm sipot..benti sana..benti sini..bygkan la 2 jam nk p sna pn.skit jntung tol! tp sabaq... hehe..aku smpy dlm kol 8 lebih cm tu..lpak rfc lu sbb paan kta dy roger lmbt sket.. hm..aku pn bli air.. tnya dy( awek kaunter) da wiyerless x..dy kta da..alhamdullillah..xda la aku bosan sgt doh..kah3.... tp msalah telah blaku! ternet rfc xdpt aku cerobohi..aku pn xtau psy pa...ah..sudah..dh la paan lambt...hm..aku pn tgk la gmbaq2 meng'cover' kt orang laen kununnye aku tgk ternet..hehehehe

akhirnya..paan smpy dengan tenggilingnye...

No comments:

Post a Comment